نحوه رفع مشکل بازخوانی و تغییر مسیر ورود به صفحه وردپرس

/
نحوه رفع مشکل بازخوانی و تغییر مسیر ورود به صفحه وردپرس
/

وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند، امکانات زیادی را برای کاربران خود فراهم می‌کند. اما اگر شما با مشکلی مانند ریدایرکت صفحه ورود وردپرس مواجه شده‌اید، ممکن است با مشکلاتی همچون از دست دادن اطلاعات ورود و همچنین از دست دادن دسترسی به وبسایت خود روبرو شوید. در این مقاله، به بررسی چندین راه حل برای رفع مشکل ریدایرکت صفحه ورود وردپرس می‌پردازیم.

چه عاملی باعث بروز این مشکل میشود؟

دلایل متفاوتی برای این مورد نام برد از مشکل کوکی های سایت شما گرفته تا مشکل در افزونه های سایت. و یا حتی در مواردی مشکل تداخل در هاستینگ شما. اما ما در اینجا قصد داریم به راه حل های متفاوت این مورد بپردازیم تا در صورتی که با این مشکل مواجه شدید بتوانید این با این راه کار ها این مشکل را برطرف کنید:

به طور معمول، زمانی که میخواهید وارد وردپرس شوید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور و با استفاده از کوکی وارد پیشخوان میشود. اما اگر در کوکی ها مشکلی پیش بیاید به جای ورود به داشبورد به صفحه ورود به سیستم هدایت میشوید.

 

 

1. بررسی URL

اولین قدمی که باید در رفع مشکل ریدایرکت صفحه ورود وردپرس برداشته شود، بررسی صحت URL مربوط به صفحه ورود است. ممکن است شما اشتباهاً آدرس URL را اشتباه وارد کرده باشید. بنابراین اطمینان حاصل کنید که آدرس URL صفحه ورود به وردپرس به درستی وارد شده است.

 

2. پاک کردن کوکی‌ها

یکی دیگر از راه‌حل‌هایی که می‌توانید برای رفع مشکل ریدایرکت صفحه ورود وردپرس امتحان کنید، پاک کردن کوکی‌ها است. این کوکی‌ها برای نگهداری اطلاعات ورود وردپرس شما استفاده می‌شوند. به طور معمول، با پاک کردن کوکی‌ها، اطلاعات ورود شما نیز پاک می‌شود. بنابراین، پیش از این کار، اطمینان حاصل کنید که اطلاعات ورود شما را در اختیار دارید.

در Google Chrome، روی منوی تنظیمات مرورگر کلیک کنید و سپس گزینه More Tools » Clear Browsing Data را انتخاب کنید .

با این کار صفحه تنظیمات کروم با بازشو «پاک کردن داده‌های مرور» روی صفحه نمایش داده می‌شود.
از اینجا، باید گزینه‌های «پاک کردن کوکی‌ها و سایر داده‌های سایت» و «تصاویر و فایل‌های ذخیره‌شده» را انتخاب کنید.

همچنین مطمئن شوید که مرورگر شما کوکی ها را فعال کرده باشد. پس از انجام این کار، مرورگر خود را مجددا راه اندازی کنید و سپس سعی کنید وارد شوید. این باید مشکل را برای اکثر مردم حل کند. اگر از دیگر مرورگرها استفاده میکنید از لینک روبرو این مورد را برطرف کنید. (برطرف کردن کوکی ها)

3. غیرفعال کردن افزونه‌ها

یکی دیگر از مواردی که میتوانید این مشکلرا برطرف کنید غیر فعال کردن افزونه هاست. ما در یک مقاله بصورت اختصاصی آموزش غیر فعال کردن افزونه را توضیح دادیم. شما میتوانید از لینک مربوط به این آموزش این مورد را انجام دهید. اما بطور خلاصه شما میتوانید از فولدر wp-content در هاست خود فولدر plugins را صورت موقت غیر فعال کنید تا افزونه ها از کار بیافتند.

 

 

 

4-تغییر نام پوشه‌ی پوسته

یکی از دلایلی که ممکن است با مشکل ریدایرکت صفحه ورود وردپرس مواجه شوید، تعارض پوسته با وردپرس است. در این حالت، می‌توانید با تغییر نام پوشه‌ی پوسته به موقت، مشکل را برطرف کنید. برای این کار، به مسیر wp-content/themes/ بروید و نام پوشه‌ی پوسته‌ی خود را به چیز دیگری تغییر دهید. این مرحله نیز همانند مرحله قبلی میباشد تنها کافیست فولدر themes را تغییر نام دهید.

۱. در ابتدا، به بخش فایل منیجر در پنل مدیریتی هاست خود مراجعه کنید.

۲. سپس به مسیر wp-content/themes بروید.

۳. در این مسیر، پوشه‌ی پوسته‌ی فعلی وردپرس خود را پیدا کنید و نام آن را تغییر دهید.

۴. پس از تغییر نام پوشه، به صفحه‌ی ورود وردپرس مراجعه کنید و مشاهده کنید که آیا مشکل ریدایرکت حل شده است یا خیر.

 

5- تغییر URL سایت

یکی دیگر از راه‌حل‌هایی که می‌توانید برای رفع مشکل ریدایرکت صفحه ورود وردپرس امتحان کنید، تغییر URL سایت است. برای این کار، به تنظیمات وردپرس بروید و و از درست بودن آدرس سایت خود اطمینان حاصل کنید.

 

6-بررسی فایل functions.php

بررسی فایل functions.php یکی دیگر از روش‌هایی است که می‌توانید برای رفع مشکل ریدایرکت صفحه ورود وردپرس انجام دهید. برای انجام این کار، می‌توانید به صورت زیر عمل کنید:

۱. در ابتدا، به بخش فایل منیجر در پنل مدیریتی هاست خود مراجعه کنید.

۲. سپس به مسیر wp-content/themes/your_theme/functions.php بروید.

۳. در این مسیر، فایل functions.php را باز کنید.

۴. کد زیر را در ابتدای فایل قرار دهید:


function fix_login_redirect() {
if (is_user_logged_in() && is_admin()) {
global $redirect_to;
if (isset($redirect_to) && $_SERVER['REQUEST_URI'] == '/wp-admin/') {
wp_redirect(home_url());
exit;
}
}
}
add_action('init', 'fix_login_redirect');

۵. سپس فایل را ذخیره کرده و بسته و سایت خود را بارگذاری کنید و مشاهده کنید که آیا مشکل ریدایرکت حل شده است یا خیر.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *